Menu główne

Strona główna
Nasza gmina
Historia szkoły
Patron
Grono pedagogiczne
Uczniowie
Pedagog szkolny
Samorząd uczniowski
Rada  Rodziców
Publikacje
Zajęcia pozalekcyjne
Linki
Kontakt
 

Z życia szkoły
Rok 2012/2013 Galeria
Rok 2011/2012 Galeria
Rok 2010/2011
Galeria
Rok 2009/2010 Galeria
Rok 2008/2009
Rok 2007/2008
Rok 2006/2007
Rok 2005/2006
Rok 2004/2005



Linki

Twórczość  dzieci
Angielski w szkole
Dla ucznia
Dla nauczyciela
Prezentacje  
    multimedialne 


 












































































































































































AKTUALNOŚCI  SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
 
KOŃCOWE  WYNIKI KONKURSU
"Na najładniejszą klasę w szkole"

I miejsce - klasy I    
wych. p. M. Stradomska i p. A.Otczyk 

II miejsce - klasy III     

wych. p. E. Purska i p. T. Piotrowska

III miejsce - klasy II
wych. p. D. Kowalik i p. T. Jałocha
wręczenie nagród - zobacz
       
 
Wyniki  "Konkursu na najładniejszą salę lekcyjną" przedstawiają się następująco.

Wyniki po pięciu etapach
 



Wyniki po czterech etapach



Wyniki po trzech etapach

III etap

II etap

I etap

 


 

Samorząd Szkolny dziękuje wszystkim uczniom oraz wychowawcom za przygotowanie klas lekcyjnych do I etapu konkursu.

 

KONKURS NA NAJŁADNIEJSZĄ
SALĘ LEKCYJNĄ
ZORGANIZOWANY PRZEZ SAMORZĄD UCZNIOWSKI
W ROKU SZKOLNYM 2011/12
REGULAMIN KONKURSU:

I. Cele konkursu:
- stworzenie w salach klimatu i atmosfery sprzyjających nauce,
- uświadomienie uczniom odpowiedzialności za sale lekcyjne,
- motywowanie uczniów do dbałości o swoje miejsce pracy.
II. Adresaci konkursu:

- adresatami konkursu są wszyscy uczniowie Szkoły Podstawowej im. Zbigniewa Kopra w Słupi

III. Czas trwania konkursu:

- rozpoczęcie w listopadzie 2011r.
- zakończenie w maju 2012r.

Konkurs składa się z 5 etapów:

·        I etap odbędzie się w dniach: 15-18 listopada 2011r.

·        II etap odbędzie się w dniach:  19-21 grudnia 2011r.

·        III etap odbędzie się w dniach: 30/31 stycznia 2012r.

·        IV etap odbędzie się w dniach: 2/3 kwietnia 2012r.

·        V etap odbędzie się w dniach:  07-10 maja 2012r.


IV. Sale lekcyjne oceniać będzie komisja konkursowa, w skład której wejdą:
- wybrany nauczyciel, który nie ma wychowawstwa
- wybrany uczeń z poszczególnych samorządów klasowych  - opiekun SU


V. Zasady konkursu


W konkursie ocenie podlegać będą:


1.
CZYSTOŚĆ I ESTETYKA ORAZ ZAANGAŻOWANIE

 CAŁEJ KLASY

Czy uczniowie dbają o czystość w swojej sali (ławki, ściany, parapety, meble)? Czy w klasie jest kosz na śmieci, czysta gąbka itp.? Jak ustawione są ławki?

Tutaj na podstawie wyglądu klasy komisja zwróci uwagę na to, czy udział w opiece nad salą sprawuje cała klasa.

W tym zadaniu najwyżej punktowana jest Wasza odpowiedzialność za salę.

Można zdobyć od 1 do 5 punktów.

2. GAZETKI  KLASOWE

Tematy:

·        Narodowe Święto Niepodległości

·        Święta Bożego Narodzenia

·        Nasze ulubione filmy lub książki – ciekawy pomysł na spędzenie zimowego wieczoru

·        Święta Wielkanocne

·        Rocznica Uchwalenia Konstytucji 3 Maja

Można zdobyć od 1 do 7 punktów.


3.WYSTRÓJ SALI     ( w tym wystrój świąteczny)

ORAZ ATRAKCYJNE POMYSŁY NA DEKORACJĘ

Na wiele sposobów można ładnie urządzić  wnętrze. Jak, nie wkładając zbyt dużej sumy pieniędzy, uczynić salę przyjemną? Odpowiednio dobrane dodatki, mogą zdziałać cuda i nadać wnętrzu zupełnie nowy charakter. Urządzając sale według swoich upodobań, ale pamiętając o praktyczność.

Im więcej osób zaangażuje się w realizację, tym lepiej. Każdy z Was może wnieść coś Swojego tak, żeby dobrze czuć się w miejscu, w którym spędzacie połowę Waszego czasu. Ważne jest jednak, żeby w sali wszystkie elementy łączyły się ze sobą. Nie można ich też być zbyt wiele, a wszystkiemu powinien towarzyszyć jakiś motyw, klasa musi stanowić całość.

UWAGA! To zadanie jest najwyżej punktowane!

Można zdobyć od 1 do 10 punktów!

4. KWIATY :

Nie jest tajemnicą, że mogą zdobić lub szpecić wnętrze. Komisja zwróci szczególną uwagę na ilość kwiatów, ich wygląd, rozmieszczenie, czystość i jakość doniczek.

 Można zdobyć od 1 do 5 punktów!

 

VII. Po każdym etapie zostaną ogłoszone wyniki na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej.

 A teraz najważniejsze: NAGRODY 

W konkursie przewidziano następujące nagrody:

I miejsce – wyjazd do Sędziszowa na basen dla  całej klasy (2 godziny atrakcji)

II miejsce – ognisko z pieczeniem kiełbasek dla całej klasy

III miejsce – słodycze  dla całej klasy

 
REGULAMIN KONKURSU  DO DRUKU - POBIERZ
 
Organizator  konkursu
 


 W wyniku głosowania do Rady Samorządu Uczniowskiego wchodzą:  Bartłomiej Radwan,  Kinga Kunicka, Julia Kwiecień, Paweł Pasek, Agata Kitlińska.
Największą liczbę głosów otrzymał
Bartłomiej Radwan z klasy IV b, który zostanie przewodniczącym SU na rok szkolny  2011/12.

Jego program wyborczy bardzo podobał się uczniom i dlatego zamieszczamy go w całości:
„Nazywam się Bartłomiej Radwan i jestem z klasy IVB . Do Samorządu Uczniowskiego startuję po raz pierwszy. Dla szkoły chciałbym zrobić wiele ,a  najważniejsze to zrealizować wasze i moje pomysły.
Oto i one:
1. Raz w półroczu odbędzie się "dzień bez pytania" czyli dzień, w którym nie byłyby przeprowadzane sprawdziany i kartkówki oraz uczniowie nie byliby pytani na ocenę.
2. Postaram się aby w szkole było więcej wycieczek.

3. Częściej będą organizowane dyskoteki.
4.
 Przeprowadzone będzie więcej konkursów np. : na najsympatyczniejszego nauczyciela, konkursy fotograficzne na różne tematy, międzyklasowe zawody sportowe .
5. Będę godnie reprezentował szkołę.
Bardzo chętnie  przyjmę wasze propozycje”.

Warto wspomnieć też, dlaczego zdecydowałem się kandydować na to ważne stanowisko: chciałbym pomóc uczniom, rozwiązywać ich problemy, żeby szkoła kojarzyła się z czymś ciekawym np. z przygodą.






 
 
W górę strony
 
  

 

Copyright    2004 - 2010  spslupia1