Diagnoza umiejętności po klasie pierwszej
Dnia 9 czerwca 2015 r. w klasie pierwszej została przeprowadzona diagnoza umiejętności. Celem diagnozy jest sprawdzenie stopnia opanowania przez uczniów kończących naukę w klasie pierwszej umiejętności i wiadomości kształtowanych na tym etapie edukacji. Diagnozowane umiejętności są zgodne z programem nauczania. Przygotowano dwa zintegrowane tematycznie testy. Jeden test badał umiejętności o charakterze humanistycznym, drugi natomiast umiejętności o charakterze matematyczno – przyrodniczym. Uczniowie samodzielnie i w skupieniu pracowali i starali się jak najlepiej wykonać zadania. Troszkę się denerwowali, ale wierzymy, że wyniki będą zadawalające.
Przygotowała pani Marzena Stradomska.
P1370968
P1370969
P1370970
P1370971
P1370972
P1370973
P1370974
P1370975
P1370978
P1370979
P1370980
P1370981
P1370982
P1370983
Start slideshow
Generated by iWebAlbum
loading